photo bannerweb_zpsc22c0fea.gif

8/05/2012

Kami Naib Juara Grandfinal Harian Metro 2012


Alhamdulillah kami (Legend Netball Club) naib juara Karnival Bola Jaring Harian Metro yang diadakan di Melaka. Hasrat untuk beraksi di final berjaya tetapi rezeki tidak menyebelahi untuk bergelar juara. Mungkin rezeki kami tidak untuk merangkul title juara pertama karnival bola jaring ini.

Tapi apa yang menyedihkan Faidz adalah mutu pengadilan yang lemah dan TERUK. Keadaan gelanggang yang tidak mengikuti piawaian walaupon Persatuan Bola Jaring Malaysia (PBJM) merupakan penganjur bersama kejohanan. Sedih dengan keadaan ini tetapi tetap bersyukur kerana Harian Metro berjaya menganjurkan bola jaring lelaki untuk tahun ini.


Walauapapon yang berlaku pada saingan grandfinal tersebut, pasukan kami tetap berbangga dengan pencapaian yakni mengekalkan layak ke final untuk semua pertandingan yang kami sertai untuk tahun 2012 ini. Faidz yakin kami akan dapat mengekalkan momentum tersebut untuk tahun ini.


Kejayaan ini juga membuatkan Legend Netball Club makin dikenali dalam sukan bola jaring di Malaysia. Diharap ia tidak membuatkan kami lupa asal usul kami didalam dunia bola jaring.

6 comments:

Unknown said...

wahh ,seronok nya dapat main bola jring .
dahh lame takk pgg bola nie . sadiss sikit sbb dahh takk dpat main .

Diari Si Froggie said...

Waa!!! tahniah2.. atas kemenangannya.. walaupun pengadilan lemah dan padang yang tak berapa nak best tu.. :)

Faidz Othman said...

Terima kasih Aida..

Acik, kenapa xleh main dah?

Nadia Elena said...

congrats! =D

Faidz Othman said...

Terima kasih..

Unknown said...

wah... tahniah2... majulah sukan untuk negara... yeahh...