photo bannerweb_zpsc22c0fea.gif

8/02/2012

IFTAR Bersama Extravaganza

dari kiri: Adi, Sham, Faidz, Hana, Linda, Niera dan Raul

Alhamdulillah tahun ini diberikan kesempatan kepada Faidz dan geng Extravaganza untuk berkumpul berbuka bersama lagi. Acara setiap tahun ini pasti akan menjadi acara WAJIB bagi kami untuk bermesra sambil bertukar-tukar kad raya sesama kami. Sayangnya Am dan Elin tak dapat join kerana mempunyai komitmen lain. Takpe, minggu seterusnya kita berkumpul lagi.. yay!


Terdapat ahli baru dalam IFTAR Extravaganza yang Faidz nampak agak meriah bila berkumpul iaitu Sabri, Beego, Edo dan Adik selain Baby Zareef dan Baby  Raul. Beego yang friendly itu telah membuatkan Faidz tak banyak berkata kerana malu.. chitt poodah!


Tahun ini kami berkumpul di Johnnys Bandar Utama di mana restorannya agak sempit buat kami yang ramai ini. Dah laa banyak mata memandang kearah kami yang kecoh ni.. hehehehe. Kena pula dengan penampilan istimewa Beego, memang laa dah macam duk ngan PM (perdana menteri) pulak rasanya..


Apa-apa pon, IFTAR Extravaganza 2.0 akan disambung dirumah Niera bagi meraikan Am dan Elin yang tidak dapat join kami pada hari itu. Kali ni dijangka semua ahli hadir kecuali Sham.. :(

8 comments:

Nor Zilla Sensei said...

pewrghh..faidz ni artis ker? ececece.. bole berkenalan..huhu

Faidz Othman said...

kawan2 je artis.. sy pencacai je.. ;)

Nor Zilla Sensei said...

hahaha..xpe, kan femes kn hidup tak bebas plak.. ye dak? hehehe. kawan ngn artis pun jadi la. kalu sy nak join berkawan ngn diorang bole? muahahaha

Faidz Othman said...

bole.. shahizy sam ada juga.. jd laa fans club dia.. nnt leh join kita org.. ;)

Afiqah said...

wahhh. :) untunglahh jd kawan artis. hehehe :D

Korn Ahmad said...

geng extravaganza? apakah itu?

Faidz Othman said...

tu nama group kita org...

Unknown said...

oh...org famous ghupenye ye......